tm_logo.jpg

Feedek

A texasi tél napos, ugrándozó hőmérséklettel, de hó nélkül. Azaz se a télnek, se karácsonynak nincs hangulata. Ezen az se segít, hogy sok háznál vannak kitéve figurák, világítások. Amerikában a télapó hozza az ajándékot éjjel (ahogy a filmekben is láthatjuk) és 25-én reggel bontják ki őket. Ha már nincs gyerek a családban, akkor hajlamosabbak ők is napközben vagy este ajándékozni. Mi Allan beosztása miatt pont 24-én este karácsonyoztunk. Készültem egy magyar cd-vel, meséltem, hogy nálunk szokás az éneklés, így meg is hallgattunk egy dalt. Megtanítottam őket puszit adni, mert itt ölelkezés van és meséltem a szokásainkról, ételeinkről. Persze család nélkül a kari nem az igazi, de amúgy is tök más itt a hangulata. Összességében jól telt és jó ajikat kaptam/adtam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://norcsii.blog.hu/api/trackback/id/tr465042139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása